Thursday, March 10, 2011

Selendang ke skirting meja?

Haha..sebelum aku tulis ape2 aku nak gelak dulu..Memandangkan sekarang ramai yang pakai shawl,diharapkan tiada sesiapa yang ambil hati dengan entry aku kali ni sebab ni sekadar pandangan aku je..hikhik..

Kisahnye, tadi aku naek kat SUB (budak utm kalo tatau kat ne baek korang g tukar u).Dah lame tak lalu situ.Kan kat situ ade jual shawl n tudung2.Sekilas pandang kat shawl2 yang tergantung tu tetibe ade satu caught my attention.Toleh lagi sekali..Eh?Ni shawl ke skirting meja?haha..

google je gamba..xde kamera nak amek gmba ditpt kejadian..

Kalau review balik style2 shawl nowadays macam2 gaye ade kan..

Ade yang macam langsir.....



Yang berbulu-bulu....

Macam alas meja......

Yang macam skirt pown ade...

muke patung tu pon macam tak sanggup je pakai...ahaha

Aishhh...macam2 fesyen..Bagi mata aku pelik..Tapi tataw la..memang fesyen sekarang pelik2 ke aku yang ketinggalan zaman ni weh....haahaha..Kalo fesyen cam ni senang jugak kan..agak2 orang datang rumah tak sempat nak cari tudung rentap je alas meja ke,langsir ke,mane yang terdekat la.pastu belit2 siap.nak comel lagi selit reben sepit rambut..


***Tudung bawal pon tak laku dah la sekarang ek?Kalo beli bawal nombor 1 pon RM5 dah boleh dapat la kan3...


4 comments:

i.k.o said...

hahaha
klu la tdung bawal da hrge rm5 nk je ak beli 10! ak pn da lme xpkai tdung bawal.lol

Adi said...

kan3..aku pon dah lame tak beli tudung baru...ahaha

Nurul Shahira said...

haha.reben sepit rambut??
kihkih.mcm kwn anda pakai g kls skrg kn?tau da!

Adi said...

haha..err...errr..ko bile lagi??