Friday, March 4, 2011

Salah ke tak tau pasal bola?

Tajuk entry macam nak marah kan..Takde la..tade untung pon nak marah tapi agak menyampah la bile ade orang expect semua orang WAJIB tau pasal bola.Bola ape plak neyh?Bola sepak la...adeih..takkan bola jaring plak...

Aku rase ramai je kat dunia ni yang tataw pasal bola.Kenape nak pelik sangat.Yang rajin2 tengok bola tu pon ntah2 tau tengok tau komen tau carut je.Bile suruh main, sepak bola asyik ke laut je.Hello...aku perempuan..standard la tu perempuan tataw pasal mende2 gitu.Setakat tengok orang main tu sesape pon boleh weh..

Baju aku Chelsea beb.Tapi aku tak kenal pon sape pemain, sape pengurus die.Tak perlu la nak suruh aku list player sorang2.Tak payah la nak uji pengetahuan aku pasal posisi player, sape transfer sape wat hatrik segale.Aku bukannye tau pape.Aku bukan fan diorang or football fan pon.Baju tu ayah aku yang beli.Aku bedal je la.Salah ke aku pakai?Yang ko nak sinis2 aku tak dapat jawab soklan ko tu kenape?Nak kene cungkil bijik mate?Baru main bola sikit dah injured sane sini..sebok je nak cari point rendahkan orang lain..hamende la...

No comments: