Sunday, March 21, 2010

mane otak aku pegi???tolong cari..

kurang dr 12 jam lg aku akan jwb test numerical yang aku study dr awal2 pg td tapi satu habuk pown xmsk dalam pale hotak neyh..mmg la test open book..tp kalo da xphm pape bukak buku skema jwpn je la bru bley jwb..seharian aku xbley fokus lgsung ngan ape yg aku buat..
mlm tadi pegi interview session..kali ni aku interviewer..org yg interview la bukan yg diinterview..harap2 paham la pe ak ngarut ni..1st candidate present otak aku dah merayau..2nd presenter ak tnye 1 soklan then otak aku melilau balek..even pndg muke die tyme die jwb soklan aku n die pown pndg muke aku..kire eye cntact tuh ade r..tp otak aku bkn kt situ n aku xdgr pown die jwb ape..lepas tuh mmg body aku je la tggl kt dewan tu..otak,roh sume dah melayang tpt len..tetibe ade org tepuk bahu.."dear,could you please ask questions or else u'll get zero",lecturer aku tegor aku rupenye..baru aku pasan..da 7th candidate dah..sume skali ade 9.mmg patut pon die tegor..urghh..
pegi sane sanggup pnjam kasut bertutup dr member..ye r aku ade sneakers ngan slipa je.mane sesuai.dah la kene pakai bju kurung..tp smpe sane bru pkai kst tu..tekial2 aku jalan..balek tuh susa2 sgt aku bukak kst then bekaki ayam je smbil cari2 slipa dalam beg.
pnjm skuter member..bleh je kalo pnjm moto tp tanak sbb pkai bju kurung..2 pown terase seksa semacam.penah pulak aku pakai baju kurung bwk moto or even skuter..aku bwk slow2 je..xsedar diri silau gatal x pakai spec.da bwk slow2 otak lg skali terbang..sampe kat simpang aku teros je x tgk kiri kanan..sedar2 lampu kete suluh mate..Ya Allah!!ape aku buat ni??nak bunuh diri ke hape???bwk moto sempat lg pk mende laen..naseb baek kete tu slow sbb lalu bumper.rase nak marah dgn diri sniri..tambah speed sket bg cpt smpe..lg lmbt lg jaoh aku berangan..seb bek jln lengang la gak..smpe tros pulang skuter kat tuan die.thanx ye mudin..
balek bilik solat then bukak buku konon nk study..tp urgggghhhh...lgsung x terkesan kat otak..maybe aku terlampau pk kan psl post aku b4 ni..wanna talk 2 sumone but tanak kol die..nk tggu die kol..harapan..org laen sume sebok study nak test..
urgghhhhh!!!!!!!!kene pakse otak gak ni..lo x mmg tekial2 aku nk jawab test sok...

**entry aku bebas dr sebarang kate2 kesat bersempena ngan puaseku slame 2 mggu..kalo x harapanla korg xjumpe words pelik2 lm n3 ni..kalo lam 2 mggu ade post berunsur kate kesat lg keji sile btaw aku....

No comments: