Monday, March 22, 2010

Lu rilek je bro

tadi baru habes buat assignment.alang2 tunggu subuh je la.telepas pulak kang..

semalam aku masuk test numerical dengan banggenye tanpa study ape2.bukan tak study langsung tapi tak masuk pale otak..tapi aku rilek je.menggelabah pun tak apetah lg nak terberak..

pesanan buat classmate tersayang: kalo nampak aku kuar awal,sile jangan panik.teruskanlah menjawab dengan tenang.aku just masuk nak tulis name kat kertas jawapan je..

dapat paper,tengok soalan....blurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....





APEKAH????


korek2 pencil case...tadaaaaa....tak bawak pen..tapi masih rilek..tejumpe sebatang pen free dalam pencil case...Alhamdulillah..







bace balek semua soalan....eiikkkk....




eheehehheheh...ade cahaya menyuluh jawapan...syukran3..
lancar betol tulis sampai berdecit2 bunyi pen
tekan kalkulator kene sopan2 sebab takot nt salah kene masukkan balek data banyak2..





selak soalan number 3

blurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.....lagi skali...

tak semena2 cahaya tadi dtg balik..ye cepat2 tulis3...
akhirnye............
......
..
.

xsempat jawab habes pun
tapi atleast aku bukannye xboleh jawab langsung


kesimpulannye janganla gabra
kalau kite dah usaha insyaAllah Dia akan tolong kite
lu rilek jer bro...

3 comments:

AdlieMusa said...

cool ahh!

farahin khairi said...

aku musykil.. cahaya ape weh?? haha

Adi said...

hehe..cool eh adlie..
cahaya petunjuk la farahin weh..