Thursday, March 18, 2010

macam same je

bile org borak2 pasal anak org laen mak slalu diam je.tade plak nak menokok tambah.mak xsuke kecoh2 ngate anak org..sbb 2 saye syg mak saye..tp setiap kali tggl ktorg due org je mak mesti pesan..

"bio le ank deme.pepandei le deme jage.mak jage anak mak sorg ni jadi le.mak tanak anak mak cenggitu tau.mak tau anak mak ni pandai jage diri.jgn buat mende bukan2.pk leklok dulu kalo nak buat pape.igt mak ngan ayah.igt mase dpn"..

bile pk balek kan...haishh...

org slalu ckp anak si A keje kuar ngan laki je.lepak smpe lwt mlm x igt umah.tp aku kat sini slalu je kuar ngan laki n kwn aku pown bleh kate 80% laki.kuar plak kdg2 smpe lwt mlm kdg2 subuh bru balek..x ke aku senanye same je ngan anak si A tu..mmg la aku tade la bekepit ngan jantan mcm laki bini tp still hangout x hingat dunia ngan dak2 laki..

org slalu ckp apela si B ni biar je anak die ikot ntah mane2 laki ntah.siap bley bwk balek tido baring kat umah ag.tp aku pown penah bwk balek dak laki tdo kat umah.ak pown penah g lepak kat umah dak laki (parents die ade kat umah r)..x ke aku senanye same je ngan anak si B tuh..mmg la ak ngan dak laki tuh tade pape pown tp still..konsep die cam same je...

org slalu ckp anak si C dulu tyme skolah punyela baek sopan santun..ble dah abes skolah baju makin kecik pangai dah mcm hape je..aish..mcm terase same la gak senanye..bezanye mayb sbb ak jaoh ngan diorg so diorg x nmpk.agpown kalo ak balek umah aku pendiam je.mmg beza sgt ah kalo nk compare ngan ak kat cni..

ntah la..kadang2 aku pk (aku pk lg) kalo org2 yg slalu ngate neyh nampak care idup aku kat cni mesti aku pown kene kutuk skali..sure2 mak aku sdey an anak die x reti jage diri.cume kdg2 mende ni aku xsdr sbb aku rase aku x buat ape2 pown..alasan aku slalu bg.."dah kwn org mmg byk laki kot,nak hangout ngan sape ag.lg pon ktorg sume kwn je.xkan jd pape la.."..watch ur words girl..bcoz u'll never know what gonna happen when the devil take over ur mind..

see...lg skali aku dera otak aku dgn pk mcm2...study la weih!!!!!!!!

No comments: