Tuesday, August 10, 2010

Kan bagus kalau ade tempat name 'Tak Kesah'

Minah: Kite nak g mane pas ni?
Tipah: Tak kesah..

Abu: Nak makan kat mane eh?
Kasim: Tak kesah...

Hakim: Awak nak g wayang kat CS ke kat Tebrau?
Nina: Tak kesah...

Jo: bla bla bla bla?
Ucop: Tak kesah...

*************************************
Korang penah x berhadapan ngan situasi mcm kat atas neyh?Tak payah tipu la..mesti penah..kan3??Kadang-kadang aku harap sangat tempat name TAK KESAH tu wujud..dan..dan kat situ ade macam2..sume ade..ade tempat makan..ade taman,wayang,bengkel kete,segale-galenye la..so bile aku tanye n dpt jwpn "tak kesah..",at least aku tau mane nak pegi..

Jangan la plak ade yang terase dengan entry aku ni.sebabnye aku pun slalu gak bagi jawapan gitu..huk3..ye la..aku pun bukan ade exact plan siap ngan tentatif skali.kalo tanye n nak jwpn on the spot belipat-lipat la otak aku nak fikir.so dengan adenye tempat name TAK KESAH..maka xpayah la susa2 nak pk mane nak pegi bile org tanye..

Sebenarnye bile org kate tak kesah tuh kadang-kadang die betol2 tak kesah..mane ko nak g aku folo je..tak ye pun aku bukan ade keje lain nak buat..sometimes plak malas nak pk punye pasal..haha..aku tade kate sape2 sbb aku pun 2x5 je..so skrg aku tengah melatih otak aku untuk brfikir n mengurangkan pengeluaran jawapan tak kesah di samping mencari jwapan bile org lain jawab xkesah..xsusa mane pun sebenarnye..

** tapi kan mcm cool gak an kalo tempat TAK KESAH tu btol2 wujud..ape kate jom kite wujudkan...waaahhhh...sungguh bernas cadangan aku..hahaha

*gambo nih hiasan semate2..eheh..

3 comments:

farahin khairi said...

haha. xkesa la ari.. mane2 p0n bolehhh ^^

i.k.o said...

...drama sebabak...

farahin: weh lapaaa.tp tmpt 'tak kesah' ni mahal sgt ah hrge mknn nye.
ari: ah.ade ak kesah.ak byk wet.buley supp0rt anytym~ *sambil angkat kening*

...the end...

Adi said...

farahin: senget..haha

iko: pergh..siap wat drama ot..tade2..kalo aku bina tmpt 'tak kesah' tuh sume ade hrge student..tp limited smpe 25 taun je la.kah3..