Tuesday, January 18, 2011

Training paling penat aku pernah join..

Hari ni kelas pack.Jadual sem ni Selase ngan Khamis memang pack.Semalam tido lambat,hari ni bangun awal,pastu kelas plak banyak..memang penat..Balik kelas sembahyang pastu tukar pakai baju sukan nak pegi training.Tapi awal lagi so lepak2 dulu atas katil sambil buat sudoku..

Pergh...Jauh jugak route jogging hari ni.Dari pusat koQ terus naik FKE then pegi KP.Patah balik lalu tasik ingatkan dah nak terus g pusat koQ and stop.Bantai pegi lalu highway KDSE terus ke KTGB.Pusing roundabout patah balik g pusat koQ lalu KTHO..pergh3..tercungap2 aku.Time sampai kat L50 aku dah rase macam nak putus nafas..tibe2 je dunie aku jadi gelap and terus tak sedar ape2..

Aku tersentak lalu aku bukak mate.Badan aku terase sengal2 la plak.Lenguh,letih sume ade..Tapi pelik..Mane pegi sume orang.Takkan diorang tinggal aku pengsan sorang2 kat sini.Musykil aku..Aku dah bukak mate tapi dunie aku still gelap..isk3..pehal ni??Adekah aku dah hilang penglihatan??Oh tidak!!!Tangan aku pantas meraba-raba mencari handphone..Aku telek jam kat handphone...huh..7.30pm???Aku tengok lagi sekali..pergh..patutla gelap semacam..Kelam kabut bangun sembahyang maghrib...Adeih..bley tahan jugak penatnye training dalam mimpi ni eh..hihihi..


***mintak ampun puan pengarah saye tak pegi training..terlelap..tak sengaje...=)

No comments: