Saturday, October 2, 2010

Alaaa..lebih kurang je korang..

Nak buat short entry je la...errr....xshort sangat kot..hehe..Teringat member aku cite hari tu...

Ade sorang kawan die (namenye dirahsiakan), pegi holiday ngan pakwe die kat satu tempat pelancongan nih.Aku tataw la kalo orang laen holiday ngan pakwe diorang cari tempat tido camne..Tapi si kawan ngan pakwe die ni sewa 1 bilik je sebab nak jimat.."owh,dah tu pakwe ko tido atas sofa la?ke lantai?"tanye member aku nih.ye la slalu dalam movie camtu kan.yang laki tido bawah,pompuan lak tido atas katil.."taklah,kitorang tido atas katil ah"..."due2?tido atas satu katil?"soal member aku ni dengan agak terperanjat..."Alaaa...kitorang tido je kot.Bukan buat pape pon.Even share selimut pon due2 pakai baju sume lengkap.Bangun pagi tu baju kitorang still on je.Nothing happen and I'm still virgin what..."..gullpp...telan air liur member aku dengar kawan die jawab centu..

"Eleh..nak ngate aku la tuh?Lebey kurang je kot korang.Kalo naek bas dok bedue ngan pakwe korang tido pegang tangan,sandar menyandar,kepale betemu kepale,peluk memeluk siap share sweater jadi selimut..bezanye kitorang atas katil korang kat bangku bas.Situasi lebey kurang je..Kalo aku tanye korang pon cakap korang mane de wat pape kan.."Panjang lebar si kawan tu mengemukakan hujahnye...Si member aku tadi ni terdiam je.Mungkin terkene tempias kot..haha

Aku pon terdiam time member aku ni cite balek kat aku.Aku malas nak komen pape sebab masing2 da pandai fikir...Fikirlah yang terbaik...


***dulu xkesah sangat dpt seat double dalam bus.Tapi sejak dpt duduk sebelah lelaki gile seks itu hari seboleh-bolehnye nak elakkan.Bukan ape,spesis aku ni kalo da penat sgt atas bus tido xsdr ape..bahaye2..

3 comments:

farahin khairi said...

gile seks? errrrr

Seri said...

ntah la kan sebab tengok ada orang kat tangga pun boleh jadi

Adi said...

farahin: aku ase aku penah cite kat ko cite lam bus tuh an...

seri: tu la..susah gak nk kate pape pown