Saturday, February 12, 2011

Huh?hehe..

Kringgg!!!Kringggg!!!Jerit telefon minta dijawab."Hello, assalamualaikum,"ujarku memulakan bicara.Aku jarang jawab panggilan kalau tengah memandu.Tapi disebabkan parents aku yang telefon angkat je la."Mak, orang tengah bawak kete ni.Sat g orang tepon balek na"...."Ok".Tanpa banyak kerenah mak aku putuskan talian.

Sampai di kolej laju tanganku mendail nombor parents.

Mak: Bawak kete pegi mane tadi?

Aku: Errr...pegi jalan2..eheh..

Mak: Ha..sengih2 tu nak menipu ape lagi tu?(tau plak aku tgh sengih kan).hujung2 minggu ni pegi kerabat dinding lagi la tu...

Aku: Ngeeeeeeee....saje je bersenam pagi2..daripade orang tido kat bilik....

Mak: Hish...xhabeh2 ngan dinding die tu...tak reti dok diam..bile la nak berenti...

Aku: Sabo le dulu..Tak penah sampe ateh lagi mane buleh benti..hihi..

Mak: Kalu dah sampe ateh kamu benti le ye?Huh..dah gitu mak doa minggu depan kamu pegi senang2 je kamu sampe ateh........

Aku: Errrkkkkk~~~

No comments: